اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

فال روزانه و طالع بینی ماه تولد| فال 22 اسفند 1394 | فال روز شنبه 22 اسفند 94 | 1394/12/22


فال روزانه و طالع بینی ماه تولد| فال 22 اسفند 1394 | فال روز  شنبه 22 اسفند 94 | 1394/12/22

آرشیو فال روزهای قبلی


فال روزانه چهارشنبه 20 خرداد 1394

   از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟       
                 

 

متولد فروردین :
شاید امروز از ضمیر ناخودآگاه خود پیام‌ هایی را دریافت کنید. آنقدراحمقانه هستند که نمی‌دانید چه معنی‌ای می‌دهند. هرچه بیشتر آنها را تحلیل می‌کنید کمتر برای شما مشخص می‌شوند. گرچه دارید سعی می‌کنید چیزی که نمی‌ فهمید را تعبیر کنید، اما کمتر به هدف می‌رسید. به جای خرده گرفتن بگذارید کار خود را بکند.

متولد اردیبهشت :
شما زیاد به تغییرات ناگهانی علاقه ندارید چرا که باعث می‌شوند روز و یا حتی زندگی تان متحول شود. بنابراین باورکردنی نیست که وقتی اتفاقی در طول روز برایتان افتاد وهمچنین اگر برنامه های تان به مانعی برخورد کرد بتوانید بسادگی با آنها کناربیایید. حتی ممکن است نیاز باشد که اهداف بلند مدت خود را ارزیابی کنید به خاطر اینکه آنها دیگر با موقعیت‌های کنونی شما جور در نمی‌آیند. خوب است فکر کنید و ببینید که آیا لازم است اهداف جدیدی برای خود ایجاد کنید یا نه؛ اما تا زمانیکه تعادل خود را بدست نیاورده‌اید هیچ تصمیمی نگیرید. حتی اگر این کار چند روزی طول بکشد.

متولد خرداد :
بعد از چند روز زندگی احساسی شما به سرعت به حالت طبیعی برمی‌گردد. اما هنوز هم اگر حس کنید که کاملا ازتان قدردانی نشده است، این اتفاق برایتان تبدیل به مشکل بزرگی می‌شود. دیدن اینکه دیگران صادقانه بهتان عشق می‌ورزند برای شما کار سختی است!! چراکه حالا ونوس- یعنی سیاره بختتان- از هفتمین خانه تان یعنی خانه شریکان برمی‌گردد. به جای افسوس خوردن برای چیزهایی که نمی‌توانید به دست بیاورید، روی کارهای که می‌توانید برای دیگران انجام دهید تمرکز کنید.

متولد تیر :
امروز کارهای زیادی دارید که باید انجام دهید و به همین خاطر نمی‌توانید برای در خانه ماندن توجیه و بهانه بیاورید. حتی اگر ترجیح دهید که یک سری از کارهای شخصی تان را انجام بدهید،‌باز هم در کنار آنها مجبورید که به کارهای دیگری هم بپردازید. شما معمولا  روزهایی را  که باید وقت زیادی را برای کار کردن بگذارید و در آن روز پر تحرک باشید دوست ندارید، اما من برای شما راه حلی دارم! سعی کنید در کنار کار،‌ با تمرینات و مراقبه‌های آرامش بخش خستگی کار را از تن زدوده و به روح و روان تان آرامش را هدیه کنید.

متولد مرداد :
شما انسانی هستید که خود را با شرایط روز خیلی سریع وفق می‌دهید، هیچ گاه از روزمرگی هفته‌هایتان خسته نمی‌شوید زیرا با برنامه‌های مختلفی که برای هر روز تان دارید، هر روز از روز قبلی متفاوت می‌شود. فعالیت‌ها و افکار مثبتی که در این روزها دارید باعث می‌شود بیش از پیش حرکت تان سریع شود. شما به دلیل اخلاق خاصی که دارید محبوب همگان هستید، در هر زمان که به هر مکان جدیدی می‌روید مورد پسند افراد زیادی قرار می‌گیرید. در روابط تان کاملا صبور و محتاط هستید.

متولد شهریور :
ممکن است امروز کسی کاری کاملا برخلاف شخصیت‌اش انجام دهد و شما نیز واقعا ندانید که در رابطه با آن کار چه بکنید و دلیل این رفتار عجیب وی را نمی‌فهمید. ممکن است تحت تاثیر ترس‌هایتان قرار بگیرید. اما هنوز هم قادرید که ناخودآگاه بخندید مانند یک بچه مدرسه ای که وقتی می‌شنود مدرسه به خاطر بدی هوا تعطیل است خوشحال و شادمان می‌شود. به یاد داشته باشید که دیگران در برابر این رفتار سرکشانه شما نقش خاصی ایفا می‌کنند. به جای اینکه آنها را به خاطر حرف‌های ناعادلانه شان سرزنش کنید سعی کنید خودتان  نیز کاری برخلاف عادت تان انجام دهید.

متولد مهر :
با این که شما امروز سعی می‌کنید تا کارهای سخت و دشواری که بر شما تحمیل شده است را انجام دهید،‌ شما درصدد آن هستید که همه چیز را برای دوستان تان فاش کنید. مسیر جدید شما بستگی به دیگران دارد که آیا می‌توانند موجی از تغییرات تازه و با طراوت را برای ارتباط شما و همچنین زندگی اجتماعی‌تان به ارمغان بیاورند یا خیر؛ اگر چه شما در طول روزهای کوتاه آینده تغییرات خلقی بسیار شدیدی را تجربه می‌کنید، اما از طرف دیگر کاملا آماده می‌شوید که پس از انجام کارهایتان، تفریح و شادی را به زندگی تان بازگردانید.

متولد آبان :
ممکن است امروز تصمیم داشته باشید که روی مسئله دشواری که اخیرا بوجود آمده خودتان به تنهایی کار کنید بدون اینکه شخص دیگری از آن باخبرشود. اما مسئله این است که چگونه می‌خواهید این مسئله را تا آخر به تنهایی یک تنه به دوش بکشید به خاطر اینکه احتمالا قادر نیستید که از هیجان و یا آشفتگی خود جلوگیری کنید. ممکن است شما در بیان احساسات شخصی تان کمی‌زیاده روی کنید. و بیشتر ازآن که قصد داشته باشید بگویید اما این اتفاق آنقدرسریع رخ می‌دهد که شما قبل از اینکه بتوانید جلوی خودتان را بگیرید حقیقت را بیان می‌کنید. نگران نباشید؛ زمانی که آن را بیان کردید موجی از آرامش و راحتی را در زندگی تان احساس خواهید کرد.

متولد آذر :
شاید شما دوست داشته باشید که فعالیتهایتان کاهش پیدا کند و آسایش بیشتری داشته باشید، اما برای داشتن روزی آرام و همراه با استراحت باید مدتی صبر کنید. همچنانکه شما در مورد آینده‌تان برنامه ریزی می‌کنید تمام احتمالات ممکنی که شما می‌بینید می‌تواند شما را تحریک کند، برای اینکه شما راحت‌تر هستید که با استفاده از یک روش ملموس به تنهایی عمل کنید. صحبت کردن در مورد ترسهایتان می‌تواند یاریتان کند اما کم کردن نگرانی‌هایتان به وسیله ورزش بدنی سالم نیز می‌تواند برایتان سودمند باشد.

متولد دی :
هم اکنون مسئولیت پذیر بودن وظیفه خیلی سنگینی است؛ شما اگر یک بار تصمیمی‌ بگیرید دیگر نمی‌توانید به این راحتی تصمیم خود را تغییر دهید. اگر می‌خواهید به شهر دیگری نقل مکان کنید، شغلتان را عوض کنید و یا مدرسه و یا دانشگاه خود را عوض کنید، قبل از اینکه هر تصمیمی ‌برای آینده خود بگیرید، تمام دلایل مخالف و موافق را خوب بررسی کنید.

متولد بهمن :
سیاره حاکم شما اورانوس امروز در مرکز توجه و میدان دید قرار دارد همچنانکه اتصال او با خورشید در دومین خانه از “پول” شما ممکن است تغییرات غیر منتظره‌ای در اوضاع مالی شما به همراه داشته باشد. شما فکر می‌کنید که باید همه چیز را زیر نظر و تحت کنترل داشته باشید اما حالا دیگر می‌دانید که جلوگیری از بوجود آمدن آشفتگی‌های مالی بسیار مهمتر از تمایل شما برای نگاه داشتن همه چیز بسادگی است. با این وجود تعادل خود را میان نیازهایتان و آنچه که می‌توانید انجام دهید از دست ندهید. تعدیل کردن این نیازها سیاست خوبی است که اکنون می‌توانید اتخاذ کنید بنابراین قبل از اینکه اوضاع دشوارتر از این شود اقدام کنید!

متولد اسفند :
گرفتگی کامل ماه در چهارمین خانه از “اصول زندگی” شما می‌تواند به عنوان نور راهنمایی باشد که توجه شما را به بنیان خانواده جلب کند. اگر چه سفر و حرکت الان در نشان شما دیده نمی‌شود در عوض ‌شما می‌توانید در ذهن تان به نقاط دور و ناشناخته سفر کنید. ممکن است بخواهید از فرهنگ‌های بیگانه چیزی بیاموزید یا اینکه مایل باشید که تاریخ اجداد و نیاکان خود را بشناسید. به یاد داشته باشید نیازی به ژست و ادا درآوردن و آب و تاب دادن به ماجرا نیست‌؛ آنها فقط شما را از راه اصلی که در نظر دارید باز می‌دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.