فال روزانه و طالع بینی ماه تولد 1395/07/16 | فال 16 مهر 1395 | فال روز جمعه 16 مهر 95/7/16


فال روزانه و طالع بینی ماه تولد 1395/07/16 | فال 16 مهر 1395 | فال روز جمعه 16 مهر 95/7/16



آرشیو فال روزهای قبلی


فال روزانه


   از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟           




فروردین:

امروز فعالیت‌های غریزی حتی اگر شما را از روشی که همیشه کارهایتان را انجام می‌دهید آزاد و بی قید سازند، برایتان فایده نخواهند داشت. متاسفانه شما وسوسه شده‌اید که دنبال نفس خود بروید و می‌توانید به راحتی اطالاعات مهمی‌را از دست بدهید. مگر اینکه خیلی زود آگاه شوید. عجله نکنید؛ آرام قدم بردارید و موقعی که تصمیم گرفتید کار بعدی خود را انجام دهید فقط چشم خود را باز کنید.


اردیبهشت:

شما امروز هر کاری انجام می‌دهید که در حین کار کردن لذت ببرید. خوشبختانه یک نفر هم بهتان کمک می‌کند، او به اندازه کافی تلاش می‌کند بهتان خوش بگذرد، اما نمی‌تواند همه چیز را راست و ریس کند. در حین شاد بودن به قوانین هم عمل کنید، زیرا اگر وسوسه شوید کاری انجام دهید که برخلاف وظیفه شناسی تان باشد، رئیستان فوری شما را مجازات می‌کند.


خرداد:

شما امروز احساس خیلی خاصی نسبت به اتفاقات درست و نادرستی که پیرامونتان رخ می‌دهد دارید. شما توانایی قضاوت کردن فوق العاده‌ای دارید، چرا که هم اکنون قدرت قضاوت شما خیلی قوی شده است و همچنین توانایی دیدن هر دو جنبه یک سوال به آن اضافه شده است. فقط فراموش نکنید حرف شما سخن نهایی نیست، پس فقط به عنوان یک فرضیه آن را بیان کنید. به افراد دیگر زمان بدهید، آنها نیاز دارند خودشان به آگاهی برسند.


تیر:

امروز کمی ‌دودل شده‌اید، حتی اگر دیگران به نفع شما کار کنند باز هم فرقی نمی‌کند. آنها شما را تشویق می‌کنند رویاهای بزرگ داشته باشید، تا بتوانند پروژه‌ای که قبلاً هم بهش سری زده بودید را مطرح کنند. ولی شما در مسیر خود بمانید و فقط به خاطر اینکه دیگران ازتان می‌خواهند کار دیگری انجام ندهید. شما خودتان بهتر می‌دانید که چه موقعی باید چه کاری بکنید.


مرداد:

اکنون مسئولیت‌های شما در خانه و خانواده خیلی زیاد شده است، همچنین اگر برای انجام دادن کارهایی که فکر می‌کنید باید انجام دهید وقت کافی نداشته باشید، برایتان مشکل درست خواهد شد؛ ولی نباید احساس گناه کنید، بلکه باید موفقیت‌های خود را جشن بگیرید. هر وقت که به خانه برگشتید ابتدا خستگی در کنید و سپس با یک دیدگاه تازه به مشکلات و مسائل حل نشده توجه کنید.


شهریور:

با وجود ژوپیتر عیاش و برج جدی زمینی در نشانه تان شما احساس آرامش می‌کنید، اما نمی‌دانید این آسایش و راحتی چقدر دوام خواهد آورد. امروز کاملاً متفاوت شده‌اید، چیزهایی لبخند را روی صورتتان می‌نشاند که قبلاً نمی‌توانست این کار را بکند. امروز دیگران هم متوجه رفتار مثبت و خوش بینانه شما می‌شوند و حتی می‌توانند از شما درس گرفته و آن را در زندگی خودشان به کار ببرند.


مهر:

تمایل شما به لذت بردن از رویا پردازی تجربیات جادویی و به یاد ماندنی‌ای را برایتان به یادگار گذاشته است، اما وقتی که روی اهداف خود تمرکز می‌کنید اصرار و پافشاری تان برای رویا پردازی بیشتر می‌شود. اما امروز این اصرار به خاطر خوشی و شادی‌های مهار ناشدنی است. شما احساس می‌کنید افراد زیادی کنترل‌تان می‌کنند و شما باید کارهایی انجام دهید که موافق میل آنها باشد. بنابراین خودتان را از سخت گیری‌های خود آزاد کنید.


آبان:

انرژی بین شما و دیگران در محل کار کم کم بیشتر می‌شود و خیلی عالی به نظر می‌رسد، البته چند روزی طول می‌کشد تا به اوج خودش برسد. هر همکاری و عمل متقابلی را به یک فرصت تبدیل کنید، اما فراموش نکنید که باید آگاه و روشمند باشید تا بتوانید به نحو مطلوبی از پس مشکلات جدید بر بیایید.


آذر:

شما امروز با احساس خوبی نسبت به خود از خواب بیدار می‌شوید. شاید دلیل این حس خوب این باشد که دیشب خواب خوب و راحتی داشته اید. اما دلیل ان هرچه که باشد شما امروز احساس می‌کنید که رویداد خیلی خاصی برایتان اتفاق می‌افتد. هرچقدر که بیشتر در این رویا سیر می‌کنید، بهتر می‌توانید فرصتها را تشخیص دهید.


دی:

امروز فرقی نمی‌کند که چقدر برای عوض کردن نگرش‌های خود تلاش کنید، شما هنوز به منفی بافی باقیمانده از گذشته خود چسبیده‌اید. تغییر دادن آنها را فراموش کنید، به جای اینکه سعی کنید از تمام آنها دوری کنید بهتر است که به آسیب‌های قدیمی ‌خود فکر کنید و اجازه بدهید که به طور طبیعی و به مرور زمان از زندگی تان خارج شوند. تا فردا ظهر که ماه نشانه شما را ترک می‌کند رفتارهای غیر منطقی شما نیز کمتر می‌شود.


بهمن:

امروز قبول کردن تمجیدها و تعریف‌های دیگران برایتان سخت است، چراکه فکر می‌کنید لیاقت این تعریف‌ها را ندارید. متاسفانه با وجود تمام این توجهات و تحسین‌های افراد دیگر شما هنوز اعتماد به نفس پایین گذشته خود را دارید. جنگیدن با چیزهای بدیهی را تمام کنید؛ فقط احساسات قلبی خود را بیرون بریزید و بدون نگرانی و ناراحتی خبرها و سخنان خوب را دریافت کنید.


اسفند:

امروز قبول کردن انتقادها کار راحتی است، چرا که با رفتاری درست و از روی مهربانی ابراز می‌شوند. اگر دیگران نظرات سازنده خور را ابراز می‌کنند؛ فقط می‌خواهند به شما بگویند برای موفق شدن چه کارهایی باید انجام دهید و قصدشان این نیست که به اشتباهات شما اشاره کرده و آنها را به رختان بکشند. پس به حرف‌های کسانی که دوستتان دارند گوش بدهید، چرا که فرصت نابی بهتان رو کرده که می‌توانید با شنیدن واقعیت زندگی خود را بهتر کنید.