اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

سامسونگ گجت پوشیدنی Simband را عرضه کرد

سامسونگ گجت پوشیدنی Simband را عرضه کرد

سامسونگ پلتفرم گجت‌پوشیدنی خود، SIMBAND را با مجموعه‌ای از سنسورهای سنجش سلامتی، حدود ۶ ماه پیش معرفی کرد. حال این کمپانی کره‌ای اولین نسخه از آن را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است.

  

سامسونگ روز گذشته و در خلال کنفرانس اختصاصی مخصوص توسعه دهندگان خود از چند محصول جدید از جمله دوربین ۳۶۰ درجه جالب Beyond رونمایی کرد. این کمپانی همچنین اطلاعات بیشتری را در باره‌ی پلتفرم SIMBAND ارائه کرد و اولین نمونه‌ی آن را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد.

هنوز اطلاعات زیادی در باره‌ی این دستبند سلامتی در اختیار نداریم، اما این محصول از نظر شکل و شمایل ظاهری شباهت بسیاری به Gear S دارد با این تفاوت که تمام سنسورهای معرفی شده در SIMBAND به آن اضافه شده‌اند. 

سنسورهای موجود در سیم‌بند بصورت ماژولار هستند و توسعه دهندگان می‌توانند آن‌ها را براساس نیاز خود، پیکربندی کنند. سیم‌بند به کمک سنسورهای مختلف این امکان را در اختیار توسعه دهندگان قرار می‌دهد تا پیشرفته‌ترین روش‌های تحت نظر گرفتن سلامت را در یک ابزار پوشیدنی ارائه کنند.

سیم‌بند از روش‌های اپتیکال، فیزیکی و الکتریکی قادر است برخی از فاکتورهای سلامتی همچون نرخ ضربان قلب، فشار خون و سطح اکسیژن و CO2 خون را بسنجد. همچنین باید به وجود یک سنسور ECG در این ابزار اشاره کرد که در داخل بند این گجت پوشیدنی تعبیه شده تا با لمس گیره‌ی موجود روی بند، این سنسور شروع به ضبط اطلاعات کند.

سامسونگ SIMBAND را بصورت ماژولار و قابل تغییر ساخته است و می‌توان با تغییر قطعات اپتیکال، الکتریکی و فیزیکی روی آن، این محصول را به شکلی که مدنظر داریم، مورد استفاده قرار دهیم. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که سامسونگ سعی در پررنگ نشان دادن آن دارد، بهینگی مصرف انرژی در این محصول است.

سامسونگ SDK مربوط به سیم‌بند را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است و علاوه بر آن دسترسی به پلتفرم Samsung Digital Health را نیز برای آن‌ها میسر کرده است تا بتوانند محصولات خود را طوری طراحی کنند که اطلاعات کاربر بر روی سرورهای ابری سامسونگ ذخیره شده و به راحتی و از طریق روش‌های مختلف در دسترس قرار گیرد.

سامسونگ در کنفرانس دیروز خود گفت که توسعه دهندگان می‌توانند از طریق دستبند ماژولار سیم‌بند، الگورتیم خود را توسعه دهند و سنسور اختصاصی خود را از صفر بسازند. سامسونگ همچنین یک راکت خاص تنیس را در کنفرانس دیروز خود به نمایش گذاشت که ظاهرا این سنسورها در آن نیز بکار گرفته شده بودند تا به پیشرفت بازیکن در تنیس کمک کنند. بازیکن از طریق این راکت می‌تواند اطلاعات مفیدی از نحوه‌ی ضربه زدن به توپ بدست آورد.

سامسونگ امیدوار است که با پلتفرم سیم‌بند خود بتواند تحولی در دنیای ابزارهای پوشیدنی ایجاد کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.