اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

زیبایی و مراقبت سینه ها،جوانسازی پوست و عضلات،تقویت رشد ناخن و مو

زیبایی و مراقبت سینه ها،جوانسازی پوست و عضلات،تقویت رشد ناخن و مو

زیبایی و مراقبت سینه ها،جوانسازی پوست و عضلات،تقویت رشد ناخن و مو
  

 آیا به دنبال راه حلی خانگی و غیرجراحی بدون هیچ ورزشی برای افزایش اندازه ، زیبایی و مراقبت سینه ها،پوست، عضلات، ناخن و موهای خود هستید؟ در واقع غذایی که می خورید می تواند نوعی افزایش دهنده طبیعی اندازه سینه باشد. اگر شما به دنبال راهی برای بزرگ کردن سینه ها به روش های طبیعی و بدون جراحی یا پروتز هستید در اینجا با روشی بی خطر آشنا شوید. بسیاری از غذاهایی که در رستوران ها سرو می شود یا موادی که در تهیه غذا در آشپزخانه ها استفاده می گردد حاوی ترکیبات با خاصیت تطبیق دهندگی هورمون ها هستند. ممکن است ندانید در صورتی که رژیمی سرشار از غذاهایی با خاصیت تحریک کنندگی استروژن می تواند در تغییر اندازه و شکل بافت سینه ها موثر باشد.
این نوع رژیم که با نام "رژیم استروژن" نیز شناخته می شود می تواند با برانگیختن واکنش های هورمونی و ایجاد شرایطی شبیه به آنچه برای زنان باردار یا شیرده اتفاق می افتد، باعث افزایش اندازه سینه ها گردد. باید توجه داشته باشید که این رژیم برای زنانی که سابقه بیماری سرطان پستان دارند مضر است زیرا می تواند باعث آسان تر شدن رشد سلولهای سرطانی شود.

امروزه بزرگ کردن سینه ها دیگر محدود به استفاده از جراحی یا رژیم نیست. روش های بدون جراحی و قابل انجام توسط خود فرد به طور گسترده رایج و در دسترس هستند که شامل مکمل های غذایی بزرگ کننده سینه، ژل و کرم های حاوی مواد گیاهی طبیعی به عنوان ترکیبات فعال، می باشد. این ترکیبات خواصی مشابه استروژن دارند که باعث تحریک و رشد بافت های سینه می شود.
علاوه بر آن، از دیگر مزیت های این روش می توان به فواید آن برای کاهش درد علائم یائسگی می شود. همچنین محصولاتی وجود دارد که گفته می شود به افزایش میزان میل جنسی زنان و آمادگی او برای مقاربت کمک می کند. ولی باید همیشه به خاطر داشته باشید که این روش ها باید کاملا مطئن و بی خطر باشند. به یاد داشته باشید که بی خطر بودن یک روش بسیار مهم تر از مزایای آن است. برای انتخاب بهترین راه با پزشک خود مشورت کنید. در ضمن حتما در مورد این روش خودتان نیز تحقیق کنید.
اینجا برخی از گیاهان و مواد مغذی که به رشد طبیعی و بزرگ شدن سینه ها و زیبایی پوست،عضلات،ناخن و رشد و تقویت ناخن ها و تعادل هورمون های زنان و رفع مشکلات قائدگی و یائسگی کمک می کند را در مکمل غذایی مولتی پوراریا میریفیکا معرفی می کنیم:
گیاه پوراریا یا پیوراریا میریفیکا: گیاهی چند منظوره است و در صورت مصرف صحیح ، بسیار تاثیر گذار است. تنها باید به آن اجازه بدهید تا جذب بدنتان شود و زمان کافی بدهید تا بدنتان با آن سازگاری پیدا کند.نگران تغییراتی که در طول دوره درمان ایجاد می شود نباشید. این تجربه ای است که زندگی تان را دگرگون می کند. پس از اتمام دوره مصرف شخصی متفاوت خواهید بود. در بدنتان احساس جوانی می کنید، پر انرژی می شوید و ظاهری زیباتر خواهید داشت. پوست نیز در بهترین شرایط خود قرار می گیرد. برخی حتی در طول مصرف گیاه پوراریا میریفیکا نیازی به لوسیون ندارند. پوست سرشار از مواد مغذی می شود و نرم و منعطف می شود. پوراریا میریفیکا یکی از بهترین روش های جایگزین برای بزرگ کردن،سفت کردن و رفع افتادگی سینه ها می باشد. به جای روش کاشت سیلیکون و پروتز می توان از این روش طبیعی استفاده کرد. همچنین این گیاه می تواند باعث بهبود روابط جنسی شما و همسرتان گردد.
بخشی از خواص اصلی گیاه پوراریا میریفیکا:
• بزرگ کردن سینه ها
• برطرف کردن مشکلات مربوط به یائسگی (خاصیت ضد گرگرفتگی و تعریق شبانه)
• ضد پسوریازیس (پس از چند روز مصرف از فواید بسیار عالی آن شگفت زده خواهید شد)
• ضد جوش
• ضد چروک
• ضد پیری
• تقویت ناخن ها (برای کسانی که آرزوی داشتن ناخن های بلند دارند)
• پوست صورت نرم تر و کم چرب تر
• مو های محکم تر، با رشد سریع تر و بهتر (در صورت ترکیب کردن آن با کپسول ها، بیشترین تاثیر را دارد)
• افزایش رطوبت مهبلی و میل جنسی (بهترین گزینه برای زنانی که دچار خشکی مهبل و یا ترشحات زیاد واژن هستند).
با مصرف کپسول های پوراریا میریفیکا به صورت روزانه، پس از 3-7 هفته تغییراتی را احساس خواهید کرد.این مکمل غذایی به صورت ویژه برای مراقبت و بزرگ کردن سینه های و زیبایی پوست و فرم دهی عضلات طراحی شده اند.ترکیبات گیاهی در مولتی پوراریا میریفیکا قدرتمند ترین و بهترین کمک کننده های طبیعی برای رشد و بزرگ کردن سینه ها را در اختیار شما قرار می دهند.
توجه داشته باشید اگر کپسول مولتی پوراریا پوراریا میریفیکا را پس از یک وعده غذایی پر چرب مصرف می کنید (مثل ماهی، چیپس، گوشت پر چرب یا استیک، چیز برگر یا سیب زمینی سرخ کرده)، محتویات آن آرام تر و به میزان کمتر جذب می شوند و تاثیر گذاری آن نیز نیاز به زمان بیشتری دارد.
اگر احساس می کنید زندگی جنسی تان به خوبی گذشته نیست وقت را تلف نکرده و وضعیت را بدتر نکنید. پوراریا میریفیکا درمان جایگزین است که به شما کمک می کند و زندگی تان را به حالت اول باز می گرداند. شما همیشه می توانید با استفاده از پوراریا میریفیکا زندگی خود را بهبود بخشید.گیاه پوراریا میریفیکا منحصر به فرد است و در کشور تایلند، برمه و لائوس و چین می روید.
اگر شما فردی با حساسیت زیاد به مواد هستید و می خواهید چیزی را امتحان کنید باید هنگام مصرف گیاهان دارویی سنتی باید بسیار مراقب باشید. کافی است یکی از آن ها را امتحان کرده و نتیجه را مشاهده کنید. اولین نشانه های حساسیت معمولا مربوط به موها و پوست می شود. پوست صورت کمتر چرب و البته منعطف تر می شود. این تغییر معمولا 10-30 روز پس از استفاده از کپسول ها اتفاق می افتد. تاثیر معجزه آسای بعدی کپسول ها بر سینه ها می باشد و باعث سفت تر شدن سینه ها می گردد که نیاز به زمان بیشتر توصیه شده دارد.
مکمل غذایی مولتی پوراریا میریفیکا فقط برای بزرگ کردن و سفت کردن سینه ها مفید نیست بلکه همچنین باعث بهبود سلامت پوست نیز می شود. پوراریا میریفیکا برای زنانی که از مشکلات پوستی رنج می برند بسیار مفید است. پس از 3-8 هفته مصرف آن موها محکم تر و رشد آنها بهبود می یابد.
پوراریا میریفیکا احتمالا بهترین کمک کننده طبیعی به علائم یائسگی و جایگزینی برای استفاده از قرص ها و داروهای هورمونی مصنوعی و شیمیایی است. باید مقدار مناسب از کپسول های پوراریا پوراریا میریفیکا استفاده شود تا تاثیرات مطلوب بر بدن ظاهر گردد. قبل از آنکه شما بتوانید از فواید آن بهره مند شوید، بدن شما باید با پوراریا میریفیکا سازگار شود.
گیاه پوراریا،پیوراریا میریفیکا تایلندی
گیاه پیوراریا میریفیکا مدتهای زیادی برای بزرگ کردن سینه در آسیا و بعد کشورهای اروپایی و آمریکا مورد استفاده بوده است و در این زمینه تاریخچه ای طولانی دارد. این گیاه حاوی مواد مغذی تشکیل دهنده فعال طبیعی با ارزشی است که از جمله آنها هورمون استروژن گیاهی و طبیعی از جمله میرواسترول، داییدزئین، جنیستین، بی سیتواسترول، استیگما استرول، کومسترول و پوئه رارین می باشد. در میان اینها میرو استرول و مشتقات آن منحصر به پوراریا میریفیکا هستند.
تاثیرات مصرف همزمان ژل رویال با گیاه پوراریا میریفیکا :
هورمون استروژن گیاهی از جمله میرواسترول در گیاه پوراریا میریفیکا و ژل رویال ملکه زنبور عسل همه در بزرگ شدن سینه تاثیر دارند. ژل رویال به اضافه پیوراریا میریفیکا می تواند تاثیر مکملی و تنظیم کنندگی بهتری بگذارد.
فواید سلامتی مصرف همزمان ژل رویال به اضافه گیاه پیوراریا میریفیکا:
• افزایش هورمون استروژن و حساسیت که منجر به بزرگ شدن هیستوسیتیک سینه می شود.
• هدایت چربی خون به طوری که چربی را به سمت سینه ها منتقل می کند.
• تحریک تولید هورمون طبیعی و تنظیم اندوکرین.
• تغذیه رسانی و مرطوب کنندگی پوست و ریشه کن کردن چین و چروکها و لکه ها.
گروه هدف:
دختران جوانی که از هیپو پلازی سینه رنج می برند، زنان بزرگسالی که از سندرم تخمدان پلی کیستیک رنج می برند و میزان هورمون استروژن آنها کم است.اطلاعات بیشتر در مورد ژل رویال ملکه زنبور عسل...
میوه نخل باد بزن اره ای:
از زمان تمدن قوم مایا در مکزیک تاکنون، زنان به منظور بزرگ کردن و زیبایی سینه های خود از میوه درخت نخل اره ای استفاده می کرده اند. آن زمان به اشتباه تصور می شد که نخل اره ای تنها بر روی بافت سینه های زنان اثر دارد تا اینکه در قرن بیستم علم پزشکی کشف کرد هم زنان و هم مردان دارای هورمون های مربوط به بزرگ شدن سینه ها هستند.همچنین گاهی عدم تعادل در هورمون ها باعث بزرگ شدن سینه ها در مردان و پسران می گردد.
نخل اره ای در اصل به عنوان یک داروی سنتی برای درمان بزرگی پروستات استفاده می شده است. کلینیک مشهور Mayo (یکی از معتبرترین مراکز و دانشگاه‌های علوم پزشکی جهان است) نیز استفاده از نخل اره ای را برای بزرگی پروستات که با نام "بزرگی خوش خیم پروستات" شناخته می شود، توصیه کرده است. مردانی که از نخل اره ای استفاده کردند عوارض جانبی بسیار کم که از جمله می توان به بزرگ شدن سینه ها اشاره کرد، را گزارش کرده اند.
عملکرد دقیق نخل اره ای بر روی بدن که باعث بزرگ شدن بافت سینه ها می شود تا کنون به طور کامل شناخته نشده است. یکی از نظریات که توسط سازمان سلامت ملی ایالات متحده در فهرست نظریات قرار گرفته، این است که نخل اره ای گیرنده های آندروژن در سلول ها را خاموش می کند. آندروژن شامل هورمون هایی از جمله تستسترون می باشد. هم مردان و هم زنان در بدن خود هورمون تستسترون دارند ولی به طور معمول مردان دارای تستسترون بیشتری نسبت به زنان هستند. ترکیباتی همانند تستسترون در نخل اره ای با روزنه ها یا مجراهای مخصوص آنها بر روی سلول که به آنها گیرنده می گویند، کاملا متناسب هستند و به همین دلیل این ترکیبات به سلول ها متصل می شوند. به نظر می رسد نخل اره ای این روزنه ها را می بندند.میوه نخل اره ای سیستم گوارش و هضم غذایی معده را بهبود می بخشد، عملکرد غدد را تقویت می کند و به عنوان محرک جنسی خیلی خوب استفاده شده و اندازه سینه های کوچک را افزایش می دهد.عصاره میوه نخل اره ای برای درمان طاسی آقایان و نیز جلوگیری از ریزش و تقویت مو بسیار کاربرد دارد.

مواد تشکیل دهنده فعال میوه نخل اره ای:
نخل اره ای غنی از مواد تشکیل دهنده قدرتمند است. نخل اره ای حاوی فلاونوئیدها، استرول های گیاهی و اسیدهای چرب است. همچنین سرشار از پلی ساکاریدها (قندهایی که در تقویت سیستم ایمنی موثر است) می باشد.
علاوه بر افزایش سطح استرژن در بدن مصرف نخل اره ای در تولید پرولاکتین (هورمونی که معمولا در مادران شیرده وجود دارد) نیز موثر است. این ماده دلیل بزرگ شدن سینه و ران پا در مادران شیرده هستند.
عوارض میوه نخل اره ای:
در حالی که نخل اره ای برای مصرف نسبتا بی خطر است، پزشکان به زنانی که قرص ضد بارداری یا مکمل استروژن مصرف می کنند توصیه می کنند که از مصرف این گیاه اجتناب کنند چون ممکن است منجر به عوارض ناسازگار در آنها شود.
تاثیرات نخل اره ای بر رشد جنین نیز هنوز دقیق مشخص نیست بنابراین زنان باردار و شیرده باید احتیاط کرده و آن را مصرف نکنند.
سینه ها و باسن شما بهترین زیبایی شماست. اگر می خواهید بدن خوش فرم و و اندامی مثل ساعت شنی شکل داشته باشید، میوه نخل اره ای یکی از محبوبترین گیاهان برای این منظور است.
گیاه شنبلیله برای افزایش اندازه سینه ها به صورت طبیعی:
سینه های کوچک، معمولی، بزرگ و ... همگی خوب هستند ولی چنانچه شما خانمی با سینه های کوچک هستید و از اندازه کوچک سینه هایتان راضی نیستید یا فکر می کنید که سینه های کوچک متناسب بدن شما نیستند و به دنبال روش های موثر برای بزرگ کردن سینه ها به صورت طبیعی در خانه هستید، باید بدانید گیاهان، غذاها و ورزشهای مختلفی برای کمک به افزایش اندازه سینه ها وجود دارند. یکی از گیاهانی که به این منظور استفاده می شود شنبلیله است. در ادامه با این گیاه بیشتر آشنا می شویم.
دانه های گیاه شنبلیله قرن ها است که توسط مصریان، یونانیان، رومی ها، چینی ها و ... در تهیه معجون های گیاهی مورد استفاده بوده است. امروزه نیز این گیاه استفاده های مختلفی دارد که علم امروزی آن را تایید کرده و شامل موارد زیر می شود:
سلامت زنان با دانه گیاه شنبلیله:
ماده مغذی دیوس جنین ترکیبی است که در دانه های گیاه شنبلیله وجود دارد و شبیه به هورمون زنانه استروژن می باشد. عدم تعادل سطح استروژن می تواند باعث ایجاد اختلالات ژنیکولوژی (بیماری های زنانه) در زنان از جمله افزایش وزن و احتباس آب گردد. هنگامی که یک زن که دچار اختلالات ژنیکولوژی هست باید دانه های شنبلیله مصرف کند، دیوس جنین به جلوگیری از ازدیاد سطح استروژن در بدن او و متعادل سازی آن کمک می کند.
ماده دیوس جنین محلول در آب است و به راحتی توسط بدن جذب می شود. گیاه شنبلیله همچنین به از بین بردن مواد سمی و مخاط در لگن کمک می کند که در صورت ازدیاد این گونه مواد خطر بروز مشکلات برای بدن وجود دارد. به همه زنان به خصوص کسانی که در دوران یائسگی هستند و کیست تخمدان، توده های رحمی(فیبروئید) و ... دارند توصیه می شود به طور جدی به منظور بهبود اختلالات ژنیکولوژی، به اندازه کافی شنبلیله مصرف کنند.در آسیای میانه بسیاری از مادران شیرده برای تولید شیر بیشتر در سینه هایشان شنبلیله مصرف می کنند.
هنگامی که دختری به بلوغ می رسد و سینه هایش شروع به بزرگ شدن می کند، هورمون جنسی زنانه یعنی استروژن مسئولیت اصلی رشد سینه ها را به عهده دارد ولی زمانی که زن جوان به سن 18 یا 19 می رسد، قسمتی از عملکرد استروژن که مربوط به رشد سینه ها است متوقف می شود. اگر پس از پایان این دوره، شما در نهایت دارای سینه های کوچکی هستید دیگر راهی وجود ندارد تا استروژنی که بدنتان تولید می کند را به افزایش اندازه سینه هایتان وادار کنید.
یکی از راه های بزرگ کردن سینه ها به طور طبیعی و در خانه استفاده از گیاهانی است که حاوی موادی به نام استروژن گیاهی یا فیتو استروژن هستند. فیتو استروژن مشابه استروژن تولید شده توسط بدن است. با وارد کردن این مواد به بدنتان، شما می توانید به رشد سینه هایتان کمک کنید.گیاه شنبلیله یکی از گیاهانی است که حاوی فیتو استروژن (استروژن گیاهی) می باشد. این ترکیب چه به صورت تنها و چه همراه با دیگر گیاهان دارای فیتواستروژن می تواند عملکرد استروژن را در بدن شبیه سازی کند و به رشد و بزرگ شدن سینه ها کمک کند.
قابلیت بزرگ کردن سینه ها در گیاه شنبلیله اولین بار توسط زنان عرب مورد توجه قرار گرفت. آنها علاوه بر آنکه سمبلیله تفت داده شده را به منظور تولید شیر بیشتر مصرف می کردند، از آن برای بزرگ کردن سینه ها نیز سود می برده اند.
علاوه بر استفاده از این دانه ها، مشاهده شده است که مقدار دیوس جنین موجود در جوانه شنبلیله بیشتر از دانه های جوانه نزده شنبلیله می باشد. بنابراین اگر شما قصد دارید سینه های خود را به صورت طبیعی بزرگ تر کنید، بهتر است جوانه شنبلیله استفاده کنید. هر چند که استفاده از دانه شنبلیله نیز مفید است.شنبلیله از مواد اصلی برای معطر سازی غذا در شیوه آشپزی در جنوب آسیا به شمار می رود که از آن به صورت سنتی برای افزایش شیردهی نیز استفاده می شود. بر اساس علوم کهن، شنبلیله می تواند باعث افزایش سطح اُکسی توسین شود که یکی از هورمونهای موثر در افزایش تولید شیر در پستان ها می باشد. شنبلیله می تواند با شبیه سازی شرایط هورمونی که معمولا در شیرده اتفاق می افتد، باعث بزرگ شدن سینه ها شود.
ماده ایزوفلاون دانه سویا:حاوی فیتو استروژن های است که تاثیر هورمون های مردانه را  و زنانه را متعادل می سازند. سویا علائم سندرم پیش از قاعدگی و یائسگی را کاهش داده و رنگ پوست را بهبود می بخشد.
مواد ایزوفلاون موجود در سویا هورمون استروژن گیاهی با هورمون استروژن فعال است که اثر تنظیم دو طرفه دارد و می تواند سطح هورمون استروژن در بدن را به تعادل برساند. همچنین می تواند برخی از بیماری های که مربوط  کاهش هورمون استروژن می شود را بر طرف و جلوگیری کند،به عنوان مثال، سندرم یائسگی، پوکی استخوان، hyperlipemia و با این حال برای افرادی که سطح هورمون استروژن در بدنشان بالا هست، برای مثال، افراد مبتلا به سرطان پستان، آن به خوبی برای مقاومت از فعالیت هورمون استروژن  توصیه می شود و قادر به تعادل تنظیم دو طرفه است به طوری که برای جلوگیری از سرطان سینه، hysteromyoma، هیپرپلازی غدد پستانی ، و غیره استفاده می شود.
ایزوفلاون دانه سویا هورمون استروژنی گیاهی با هورمون استروژنی فعال است که تاثیر تنظیم کنندگی دو سویه دارد و می تواند هورمون استروژن را متعادل سازد. این ترکیب می تواند در برخی از بیماری هایی که با کاهش هورمون استروژن مرتبط هستند مانند سندرم یائسگی، پوکی استخوان و هیپر لیپیدمی (بالا بودن چربی خون) مبارزه کند. با این حال برای افرادی که سطح استروژنشان بالا است مثل افرادی که سرطان سینه دارند، برای مقاومت فعالیت استروژن خوب بوده و قادر است تنظیم دو طرفه هورمونی انجام دهد تا از سرطان سینه، هیسترومیوما، هیپرپلازی غدد پستان و غیره  پیشگیری کند.
تاثیر بهتر مصرف ژل رویال ملکه زنبور به همراه ماده ایزوفلاون دانه سویا:
این ترکیب و مصرف همزمان می تواند تاثیر مکمل غذایی مولتی پوراریا میریفیکا را در تنظیم سطح هورمون استروژن چند برابر کند.ماده تشکیل دهنده اصلی ایزوفلاون دانه سویا جنیستین است که فعالیت بیشتری داشته و تاثیر بهتری می گذارد.
تاثیرات سلامتی مصرف ژل رویال با ایزوفلاون دانه سویا عبارت است از:
• به تاخیر انداختن یائسگی و آرام کردن علائم آن
• افزایش جذب کلسیم و پیشگیری از پوکی استخوان
• تنظیم اندوکرین و تغذیه رسانی به پوست
• ثبات و تعادل سطح استروژن با تنظیم دو سویه
گروه مصرف کننده:
زنان سن یائسگی یا نزدیک به آن، زنان بزرگسالی که از سندرم قاعدگی رنج می برند، زنانی که از اختلال اندوکرین یا سطح غیر طبیعی هورمونی رنج می برند.اطلاعات بیشتر در مورد ژل سلطنتی رویال...
ریشه گیاه شیرین بیان: بر اساس گزارش موسسه ملی سلامت ایالات متحده آمریکا، شیرین بیان می تواند باعث افزایش سطح استروژن و پرولاکتین شود. استروژن و پرولاکتین هر دو هورمونهایی هستند که به بزرگ شدن سینه ها کمک می کنند. پزشکان گیاهی شیرین بیان را به عنوان دارو برای کسانی که از علائم یائسگی رنج می برند و همچنین کسانی که دارای مشکل کم شیری در سینه های خود هستند، تجویز می کنند. تحقیقات علمی انجام شده در این زمینه با آنکه هنوز به طور کامل مورد ارزیابی قرار نگرفته اند، ولی تاثیر این روش را تایید و استفاده از آن را توصیه می کنند. اگر می خواهید از این روش استفاده کنید بهتر است به جای شکلات های شیرین بیان رنگی، نوع طبیعی آنها را انتخاب کنید زیرا نوع غیرطبیعی آن مواد لازم برای تحریک بدن به رشد سینه ها که هدف شماست را در خود ندارد.
ریشه شیرین بیان بر سیستم غدد درون ریز و توازن بین هورمون استروژن و پروژسترون موثر می باشد زیرا افزایش سطح هورمون پروژسترون در بدن باعث کوچک تر شدن سینه ها می شود.وقتی ریشه شیرین بیان به فرمول گیاهی ترکیبی افزوده شود به دلیل خاصیت آداپتوژنیک،به عنوان تنظیم کننده مواد تشکیل دهنده دیگر عمل می کند که خواصشان را افزایش می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.