اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

آخرین اخبار لیگ برتر : آخرین اخبار استقلال :دیگر در مورد طالب لو و رحمتی سوال نکنید | مظلومی: برای منتقدان جواب حسابی دارم

آخرین اخبار لیگ برتر : آخرین اخبار استقلال :دیگر در مورد طالب لو و رحمتی سوال نکنید | مظلومی: برای منتقدان جواب حسابی دارم

پرویز مظلومی سرمربی استقلال در مورد برنامه لگ برتر گفت: در هر قرعه کشی بالا و پایین زیاد دارد.. به طور حتم هیچدام از دیدارهای ما آسان نخواهد بود.



مظلومی به خبرنگاران گفت: من فکر می کنم که خیلی از تیمها در لیگ امسال مدعی هستند و هیچ دیدار آسان نخواهد بود. هر چند که فکر می کنم دیدار های مهم ما از هفته دهم مقابل سپاهان شروع می شود. در کل من از قرعه کشی لیگ راضی هستم.
  
از حالا به داربی فکر نمی کنم
مظلومی در پاسخ به این سوال که بسیاری از رسانه های نزدیک به استقلال از همین حالا با مطرح کردن آمار مظلومی در دربی برای این دیدار کری خواندند،گفت: من از همین حالا نمی توانم به بازی هفته یازدهم مقابل پرسپولیس فکر کنم. ما باید بازی به بازی جلو برویم. دیدار اول ما مقابل سیاه جامگان است تیم خوبی که تازه به لیگ برتر صعود کرده است، ضمن اینکه همه تیمها هم جلوی استقلال و پرسپولیس انگیزه های زیادی دارند.

هنوز استقلال کامل نشده
من باز هم تکرار می کنم که هیچ دیداری در لیگ آسان نیست. ضمن اینکه هنوز استقلال کامل نشده است. در روزهای باقی مانده ما باید بازیکنان مورد نیازمان را در پستهایی که نیاز داریم، جذب کنیم. یک سری از بازیکنان ما مصدوم هستند که امیدواریم تا شروع بازیها برسند و در کنار تیم باشند. به هر حال تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر می آید پرورش پیدا کرده و با برنامه راهی بازیها می شود پس نباید هرگز فکر کنیم که دیدار اول ما در مشهد آسان خواهد بود. در مقابل بازیکنان جوان ما هم انگیزه زیادی دارند و باید از همان هفته های اول گام محکمی بردارند.

دست نوازشگر و سخت گیری برای بازیکنانم دارم
شما در مورد بازیکنانی مثل کرار سوال کردید که من چطور می توانم در مقابل حاشیه های آنها بایستم باید بگویم که کسانی که من را می شناسند می دانند که من هم دست نوازش گر بر سر بازیکنانم می کشم و هم سخت گیری یک مربی را برای آنها دارم. در حال حاضر در تیم ما رفاقت و صمیمیت حرف اول را می زند. کاش به اردوی ما در کردان می آمدید و می دیدید که چطور بازیکنان ما با نظم و انضباط پیش می روند و نوید آینده ای روشن را می دهند.

در مورد طالب لو و رحمتی دیگر سوال نپرسید
لطفا در مورد رحمتی و طالب لو دیگر صحبت نکنید! شما به حرف و حدیثهایی که در مطبوعات نوشته می شود اشاره کردید، نمی خواهم بگویم که رسانه ها آتش ایم مسائل را روشن می کنند، ولی واقعا اگر در کنار تیم باشید می بینید که همه چیز به رفاقت تبدیل شده است. متاسفانه همه اصل قضیه را رها کردند . چرا به اینکه استقلال کاملا جوان شده توجه نمی کنند یا اینکه با یک برنامه ریزی خوب در اردو جلو می روند. من از همین جا از مسوولین باشگاه هم بخاطر امکانات و شرایط اردویی که مهیا کرده اند، متشکرم. ولی هیچ کس این نکات مثبت را نمی بیند و همه چسبیده اند به نگاه طالب لو و رحمتی که بهم راست نگاه می کنند یا چپ چپ!متاسفانه مسائل مثبتی که در استقلال هست را نمی بینند. به هر حال در هیچ تیمی نیست که 100 درصد کامل باشد. استقلال هم همینطور است. ما نباید فقط نیمه خالی لیوان را ببینیم باید به نیمه پر آن هم توجه کنیم. ولی ما فقط دنبال بزرگ نمایی نکات منفی هستیم.

برای انتقادها جواب حسابی دارم، ولی سکوت می کنم
من سالها در استقلال بودم و با بسیاری از انتقادها و صحبتهای حاشیه ای که وجود دارد، آشنا هستم و آمادگی آن را دارم. ولی گاهی وقتی می بینم هنوز بازیها شروع نشده پیشکسوتها انتقاد می کنند. به جای اینکه به تیم جوان شده استقلال روحیه دهند. بعد بازیکنان جوان که ناراحت شده اند، این صحبتها را به من انتقال می دهند. من برای همه این حرفها جواب دارم، جواب حسابی هم دارم! ولی ترجیح می دهم که فعلا سکوت کنم و تمرکزم را روی تیمم بگذارم. نمی توانم هر روز وقتم را برای پاسخ دادن به یک نفر بگذارم. پیشکسوتها باید کمک کنند نه اینکه از همین حالا بخواهند تیم را تضعیف کنند. ما بازیهای سختی پیش رو داریم و من باید روی کار فنی تیم تمرکز داشته باشم و وارد جریانات حاشیه ای نشوم.

کریمی امروز تکلیفش را مشخص کند
در پستهای هافبک و فورووارد هم گزینه داخلی مد نظر داریم و هم خارجی باید دید در زمان کم باقی مانده چه بازیکنانی را می توانیم جذب کنیم چون به هر حال گرفتن بازین خارجی زمان بیشتری می برد.اگر امروز با یکی از گزینه به توافق برسیم که قطعا آن را رسانه ای می کنیم. ما تا الان منتظر یعقوب کریمی هم ماندیم او باید تکلیف خودش را امروز برای ماندن و یا رفتن از استقلال مشخص کند تا ما بدانیم که باید در پست او بازیکن بگیریم یا نه!

در کادر فنی مسوولیتها تقسیم شده است
گفته می شود که در تمرینات استقلال فقط مجید صالح تمرین می دهد و بقیه کمکها فقط نگاه می کنند، مظلومی در این مورد پاسخ داد که مسوولیتها در کادر فنی تقسیم شده است. فکر می کنم در همه جای دنیا یک نفر تمرین دهنده است در هیچ تیمی 4 نفر تمرین نمی دهند. در کنارش باید مربی بدنساز وجود داشته باشد و برای هماهنگی آنها هم باید مدیریت و برنامه ریزی وجود داشته باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.