اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

آخرین اخبار لیگ برتر 94-95 : آخرین اخبار استقلال : حرف آخر سرمربی استقلال مظلومی: بیک زاده را نمی خواهم

آخرین اخبار لیگ برتر 94-95 : آخرین اخبار استقلال : حرف آخر سرمربی استقلال مظلومی: بیک زاده را نمی خواهم

پرویز مظلومی سرمربی استقلال عنوان کرد اجازه شکل گرفتن هیچ حاشیه ای را در تیم نمی‌ دهم چه در مورد شماره پیراهن ها باشد و یا هر مساله دیگری.



  مظلومی به خبرنگاران گفت: هواداران درخواست های زیادی در مورد خرید بازیکن دارند. من نمی‌ توانم همه سلیقه ها را در تیم اعمال کنم ولی قصد دارم از طریق رسانه شما به هواداران اطلاع دهم که یکسری بازیکنان هستند که طلب های زیادی از استقلال دارند و اینکه من چه کسی را در نهایت به تیم می‌ آورم با در نظر گرفتن صلاح باشگاه و تیم است و مطمئن باشند که من بهترین تصمیم را می‌ گیرم.

هواداران به خریدهای من اعتماد کنند

خریدهای من در استقلال روی حساب و کتاب بوده و بیشتر سعی کرده ام تا با بهره گیری از بازیکنان جوان کاری کنم که چند سال آینده استقلال تضمین باشد. بازیکنانی که به استقلال آمده اند حتی آنها که از لحاظ سنی جوان تر هستند، افراد موفقی بودند ولی باید بدانند که بازی کردن در استقلال با تیم های دیگر فرق می‌ کند و تحمل فشار بازی ها و حفظ روند مثبت رو به رشد در طول فصل در مقابل هواداران کار سختی است. به هر حال بعد از چند فصل ناکامی هواداران استقلال توقعات زیادی از بازیکنان دارند و باید آنها هم علاوه بر تمرکز روی بازی رضایت تماشاگران را جلب کنند.

تاکید زیادی روی بازیکنان خارجی دارم

در هفته گذشته دو خارجی به ما اضافه شدند؛ یک هافبک و یک فوروارد. پروویچ که هفته آینده به ما اضافه می‌شود و پنجشنبه در اروپا بازی دارد پس می‌ دانیم که از لحاظ بدنی در شرایط مسابقه قرار دارد در مورد ریوالدو هم باید بگویم من سعی کردم تا پیش از حضور او در تیم برای اینکه مطمئن شوم او سالم است تست های پزشکی متعدد از ریوالدو گرفتیم. شاید باور نکنید اما با امروز 3 روز می‌ شود که من به عکس اکتفا نکرده و برای اطمینان از سلامت ریوالدو او را پیش متخصصان مختلف فرستادم چون بارها در ایران اتفاق افتاده که بازیکنان خارجی با مشکل به ایران آمدند، قرارداد بستند بعد از آن هم در حالی که هیچ کمکی به تیم نکردند، به فیفا شکایت بردند. برای همین هم من نمی‌ خواستم پول بیت المال به این طریق هدر رود و تاکید زیادی روی سلامت بازیکنان خارجی داشتم.

بیک‌زاده و صادقی در لیست فصل آینده استقلال نیستند

شما در مورد بیک‌زاده سوال می‌ کنید، باید بگویم من چندین جلسه با بیک‌زاده و صادقی داشته ام. هر دو این بازیکنان فوتبالیست های خوبی هستند ولی در لیست ما نبودند آقای بیک‌زاده از 5 تیم لیگ‌برتری درخواست دارد ولی خب با توجه به دیدگاه های من و افرادی که جایگزین کردم، در لیست فصل آینده استقلال قرار نداشت. چند بازیکن در همین میان با ما توافق کرده اند و به صورت حرفه ای از تیم جدا شدند. اولین نفر آقای عنایتی بود که با وجود اینکه پول زیادی از ما نگرفت با توافق به تیم سیاه جامگان پیوست چون باشگاه نمی‌ تواند یک طرفه قرارداد این بازیکنان را فسخ کند. فروزان هم روز گذشته حتی می‌ خواست در تمرین شرکت کند چون قرارداد دارد اما در نهایت با او به توافق رسیدیم و من برایش آرزوی موفقیت دارم. به هر حال در مورد آقای صادقی و بیک‌زاده باید بگویم اگر قرار باشد آنها در استقلال باشند باید در جای دیگر غیر از مستطیل سبز از آنها استفاده شود.

حرف اول و آخر را من در استقلال، می‌ زنم

خدا را شکر ما اجازه شکل گیری را به هیچ بحث حاشیه ای در استقلال را نمی‌ دهیم. یک مدت بحث اختلاف رحمتی و طالب‌لو را پیش کشیدند که ما سریع آن را جمع کردیم. جدیدا هم بحث شماره پیراهن ها مطرح شده است که من باید بگویم اجازه نمی‌ دهم چنین بحث هایی تیمم را تحت الشعاع قرار دهد. در استقلالی که من مربی آن هستم نظم و انضباط حرف اول را می‌ زند. اولا که برای بازیکنان شماره پیراهن مهم نیست در ثانیه این مربی است که می‌ گوید هر شماره ای به چه بازیکنی تعلق دارد و در تیم حرف اول و آخر را می‌ زند.

زمان کوتاه برای آماده سازی استقلال

من برای آماده کردن تیمم تنها یک ماه زمان داشتم و همانطور که دیدید در بازی تدارکاتی بازیکن های من در زمین راه می‌ رفتند چون بدن های آنها در شرایط مسابقه نبود و ما مجبور شدیم به خاطر کمبود زمان هم زمان بدنسازی و کارهای تاکتیکی را انجام دهیم در حالی که 8 هفته برای بدنسازی و 4 هفته برای کارهای تاکتیکی زمان لازم است پس ما کار سختی انجام دادیم. کسی که فوتبال را می‌ فهمد می‌ داند که من در مورد چه چیزی صحبت می‌ کنم. آن هم در مورد تیمی که 30درصد نفرات آن تغییر کرده و جوان شده است. بچه های ما انگیزه های زیادی دارند و من فکر می‌ کنم با کمک خدا و حمایت هواداران بتوانیم لیگ خوبی را پشت سر بگذاریم. البته باید بگویم که مشکلات زیادی وجود دارد که به موقع در مورد آنها صحبت می‌ کنم.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.